Skoči na glavno vsebino

Fotogalerija četrtega dne

3. DAN

Fotogalerija tretjega dne

Ko smo se zjutraj zbudili, smo se s sošolci malo pogovarjali. Odšli smo na zajtrk. Ko smo se najedli, smo šli pospravljat sobo, nato pa na smučanje. Hitro za tem je sledilo kosilo in po kosilu smo se šli kopat v Terme Zreče. Veseli in utrujeni smo pojedli večerjo in veselo pogledali na ocene sob. Zvečer smo imeli družabne igre in cirkuške spretnosti.

Žiga Maček, 6. b

2. DAN

Danes smo se zbudili zelo zgodaj in odhiteli na zajtrk. Po zajtrku smo z avtobusom odšli na smučanje. Na smučišču smo se porazdelili v skupine. Moja skupina se je danes smučala na Mašin žagi. Po zabavnem smučanju smo odšli v dom. Po kosilu smo imeli počitek. Poskusili smo se v plezanju po plezalni steni v telovadnici doma. Po večerji nas je čakal še enourni nočni pohod.

Stella Koražija, 6. a

Fotogalerija drugega dne

1. DAN

Danes dopoldne smo prišli v dom. Na sobe smo čakali približno pol ure. Prišli smo v sobe in razpakirali kovčke, nato smo odšli na zelo dobro kosilo. Po kosilu smo se oblekli za smučanje in se odpravili z avtobusom na Roglo. Tam smo imeli preizkus, kako dobro smučamo. Prišla sem v najboljšo skupino. Učil nas je gospod Klemen. Prišli smo v dom, se preoblekli in po počitku imeli sestanek. Po sestanku smo imeli večerjo in po večerji šli pisat dnevnike.